Infolinia
61 223 11 11
Infolinia
61 223 1111

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych w Biurze Obsługi Abonenta oraz przy korzystaniu z oferty SATPOL

  1. Przy zawieraniu Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Abonentem będącym osobą niepełnosprawną oraz na każde żądanie Abonenta, będącego osobą niepełnosprawną, zapewniamy wsparcie naszego przedstawiciela w odpowiedniej konfiguracji Urządzenia dostępowego lub Urządzenia końcowego oraz uruchomieniu wybranej Usługi.
  2. Oferujemy dostęp do tłumacza polskiego języka migowego w Biurze Obsługi Abonenta w Gnieźnie, przy ul. Roosevelta 53, od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 16:00.
  3. Na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej, w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia, udostępniamy wzory Umowy, Cenników oraz Regulaminu usług telekomunikacyjnych w formacie tekstowym na nośniku elektronicznym, na papierze w alfabecie Braille’a lub z wykorzystaniem dużej czcionki. W przypadku przesyłania dokumentów e-mailem, są one dostarczane w formacie tekstowym.
  4. Na żądanie Abonenta będącego osobą niepełnosprawną, w terminie 30 dni od daty zgłoszenia, przekazujemy informacje o dostępnych udogodnieniach. Dokumenty te mogą być dostarczone w wersji papierowej lub elektronicznej. Dla osób niewidomych lub słabowidzących informacje te przygotowujemy w alfabecie Braille’a, w wersji papierowej z dużą czcionką, lub w formacie tekstowym przesłanym e-mailem.
  5. Na każde żądanie Abonenta, będącego osobą słabowidzącą, udostępnia: informacje o danych zawartych na fakturze wraz z podstawowym wykazem wykonanych usług, sporządzone na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym; szczegółowy wykaz wykonanych usług sporządzony na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym.
  6. W przypadku zgłoszenia żądania, o którym mowa w punkcie powyżej, przed rozpoczęciem lub w trakcie okresu rozliczeniowego, za który będzie wystawiona faktura, realizujemy żądanie niezwłocznie po wystawieniu faktury. W przypadku żądania dotyczącego okresu rozliczeniowego, za który już została wystawiona faktura, realizujemy żądanie w terminie 30 dni od dnia jego zgłoszenia.